Форум » Нормативы, Правила, Документы » Положения на соревнования (продолжение) » Ответить

Положения на соревнования (продолжение)

Angel:

Ответов - 301, стр: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 All

Angel: Международный турнир по художественной гимнастике: "Золотые листья".22 - 23 октября 2011г. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ. Международный турнир по художественной гимнастике "Золотые листья" проводится с целью популяризации художественной гимнастики, развития детской гимнастики, а также как отборочные соревнования для определения сильнейших спортсменок с целью участия в Интерконтинентальном первенстве проводимого Ассоциацией ИСКА летом 2012г. Соревнования проводятся Российским отделением Международной ассоциации спортивных клубов Ассоциации ИСКА. Для участия в соревнованиях необходимо своевременно, до 05 октября 2011 года, подать заявку на участие в соревнованиях. Заявки, поданные после 05 октября 2011 года рассматриваться не будут. ВРЕМЯ И МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ. Международный турнир по художественной гимнастике "Золотые листья" состоится 22 - 23 октября 2011г. в Московской области, г. Апрелевка, Дворец спорта «Мелодия» (размещение гостей в г. Москва. От отеля до зала и обратно будут курсировать бесплатные автобусы, арендованные организаторами турнира). День заезда команд: 21 октября 2011г. УЧАСТНИКИ СОРЕВНОВАНИЙ. В соревнованиях имеют право принимать участие 8 человек от команды Состав команды: тренер, судья и 6 гимнасток, по 1 в каждой возрастной категории. Количество клубов и школ из России ограничено, допуск осуществляется по решению руководства Ассоциации ИСКА. УСЛОВИЯ ПРИЁМА ДЕЛЕГАЦИЙ И ПРОВЕДЕНИЯ СОРЕВНОВАНИЙ. Руководство соревнованиями лежит на Российском отделении Интерконтинентальной ассоциации спортивных клубов ИСКА. За обеспечение судейства и непосредственное проведение соревнований отвечает дирекция Ассоциации ИСКА. Финансирование соревнований осуществляется дирекцией Ассоциации ИСКА за счет собственных и привлеченных средств. Проезд, проживание и питание участниц, судей и представителей команд за счет командирующих организаций. Стартовый взнос составляет 35 евро с каждой участницы. Команды, опоздавшие к началу соревнований к старту не допускаются. Команды, покинувшие соревнования до полного окончания программы и не присутствующие на церемонии награждения с соревнований снимаются. Из результаты аннулируются. ПРОГРАММА СОРЕВНОВАНИЙ. Соревнования проводятся 22 - 23 октября 2011 года. 21.10.2011г.- приезд команд, тренировка прибывающих команд, совещание судей и представителей (в 19-00). 22.10.2011г. - соревнования в многоборье гимнасток 2003 г.р. и старше. 23.10.2011г. - соревнования гимнасток 2004 г.р. и моложе, финальные соревнования в отдельных видах многоборья гимнасток старшей возрастной группы, награждение победителей, гала-концерт, отъезд команд. Соревнования проводятся по действующим правилам ФИЖ и ВФХГ. Гимнастки 1996 г.р. и старше выступают по программе сеньорок, выполняя все требования FIG, выполняя 4 вида программы. Гимнастки 1996-1997 года рождения выступают по программе юниорок, выполняя все соответствующие требования FIG и UEG, выполняя 4 вида программы. Гимнастки 1998 года рождения выступают по программе юниорок, выполняя все соответствующие требования FIG и UEG, выполняя 4 вида программы. Гимнастки 1999 года рождения выступают по программе юниорок, выполняя все соответствующие требования. Программа соревнований включает в себя следующие виды упражнений – без предмета (10 групп сложности тела), обруч, мяч. Гимнастки 2000 года рождения выступают по программе мини-юниорок. Программа соревнований включает в себя следующие виды упражнений - без предмета (10 групп сложности тела), обруч, мяч. Гимнастки 2001 года рождения выступают по программе мини-юниорок. Программа соревнований включает в себя следующие виды упражнений - упражнение без предмета(10 групп сложности), два упражнения с предметами на выбор. Гимнастки 2002 года рождения выступают по программе мини-юниорок. Программа соревнований включает в себя следующие виды упражнений - упражнение без предмета(10 групп сложности), два упражнения с предметами на выбор. Гимнастки 2003 года рождения выполняют упражнение без предмета (10 групп сложности тела) и упражнение с предметом на выбор. Гимнастки 2004 г. р. и моложе - упражнение без предмета. Для участия в гала-концерте показательных номеров, просьба заполнить прилагаемую форму заявки с указанием названия номера и количества показательных номером (не более 2-х от команды). На гала-концерте не рекомендуется исполнение упражнений, входящих в обязательную программу соревнований. НАГРАЖДЕНИЕ ПОБЕДИТЕЛЕЙ Гимнастки, занявшие 1 - 3 места в турнире, награждаются почётными дипломами соответствующих степеней, медалями и памятными призами. Гимнастки, занявшие с 4 по 7 места в турнире, награждаются почетными дипломами соответствующих степеней и памятными призами. На международном турнире «Золотые листья» будет разыграно 3 бесплатные путевки на двухнедельные летние сборы в Хорватию, а так же среди зрителей турнира будет проведен розыгрыш сенсорного телефона производства компании Apple: iPhone 4. Настоящее положение, одобренное и выданное представителям СДЮШОР, ДЮСШ и спортивным клубам является вызовом на соревнования для команды в составе 8 человек: тренер, судья, 6 спортсменок. Допуск спортсменок свыше указанной нормы только по разрешению Руководства НП "Ассоциация ИСКА" и главной судейской коллегии соревнований. Контакты: Интернет: http://isca.ru Эл. почта: isca@inbox.ru тел.: +7 964 634 86 40 (Наумкина Елена Ивановна). Факс: +7 495 632 76 53

Angel: TÜRKİYE CİMNASTİK FEDERASYONU Turkish Gymnastics Federation I N V I T A T I O N Dear Friends of Gymnastics, We have the great pleasure in inviting you to participate to the 18 th International RG Tournament which will be held in 22 and 23 of October 2011 in İzmir, Turkey. Please find enclosed the regulations of the Tournament and the other necessary information.We look forward to hosting your delegation in Turkey. Yours Sincerely, Bekir DOGAN Secretary General 18th INTERNATIONAL RG TOURNAMENT ORGANIZER TURKISH GYMNASTICS FEDERATION DATE & VENUE October 22-23, 2011, İzmir G E N E R A L P R O G R A M Thursday, 20 October *Arrival of delegations Friday,21 October * 08:00 - 17:00 Official Training * 17:30 – 18:30 Technical Meeting and Draw of Judges Saturday, 22 October * 10:00 – 19:00 All Around Competition and the Award Ceremony - juniors - seniors Sunday, 23 October * 10:00 – 13:00 Juniors and Seniors Apparatus Finals * 13:00 – 13:45 Gala Award and Closing Ceremony Monday, 24 October Departure of delegations P A R T I C I P A T I O N Composition of delegations: 3 Junior Gymnasts 3 Senior Gymnasts 2 Coaches 1 Judge (Brevet IV Minimum – 12th O.C) 1 Head of Delegation TOTAL: 10 persons (No extra gymnasts can be accepted) COMPETITION RULES & TECHNICAL PROGRAM The competition will be held in conformity with the current FIG Code of Points (2009-2012) in two categories. Apparatus of juniors: Hoop, Ball, Clubs, Ribbon Apparatus of seniors: Hoop, Ball, Clubs, Ribbon F I N A N C I A L C O N D I T I O N S The price per person per day is 50.-? (Full board). The payment upon arrival will not be accepted. Should a Federation intend to participate with more persons and extra days, the cost is 75.-? per person per day. Travel expenses will have to be paid by participating countries. The Organizers will provide transportation only from the airport (or bus station) in İzmir to the Hotel and return. We would like to remind you that all the members of your delegation must have a valid Health and Travel insurance. Prize Money: There will be a prize money for the Individual All Around Medalists : Rank Prize 1 500-? (Euro or equivalent Turkish Lira) 2 300-? (Euro or equivalent Turkish Lira) 3 200-? (Euro or equivalent Turkish Lira) A P P L I C A T I O N I N F O R M A T I O N - Preliminary Entry Form : 15th August 2011 - Nominative Entry Form : 16th September 2011 - Definitive Registration Form : 16th September 2011 - Travel Entry Form : 30th September 2011 Note: • The price per person per day is 50.-? (Full board). The payment upon arrival will not be accepted. • Should a Federation intend to participate with more persons and extra days, the cost is 75.-? per person per day. DEADLINE FULL PAYMENTS: 16th September, 2011 CANCELLATION : After September 16th, 2011 100% of total amount will be not refund. No refund possible if later arrival or early departure. The payment upon arrival will not be accepted. PAYMENTS: To be made on the TURKISH GYMNASTICS FEDERATION account. BANK NAME & ADDRESS : ING BANK A.Ş. Küçükesat Şubesi Esat Cad. No : 113/C Küçükesat / Çankaya / Ankara / TURKEY ACCOUNT NR. : 5504646-MY-0001 IBAN : TR75 00099 0 0550 464 600 20 0001 SWIFT CODE : INGBTRIS BANK CODE : 99 BRANCH : 270 Küçükesat • Please note that all the fees arising from the money transfer is at your convinience. • We kindly ask you to send a copy of your payment voucher together with your definitive registration form so that we can make your accreditation. İstanbul Caddesi Sena İş Hanı 26/5-6 Ulus / ANKARA - TÜRKİYE TEL: + 90 (312) 310 44 70 / +90 (312) 310 16 23 FAX: + 90 (312) 310 16 30 turkishgymfed@yahoo.com

Angel: 13th SLOVENIAN CHALLENGE TOURNAMENT Ljubljana, Slovenia, 5.11.2011 Dear friends of rhythmic gymnastics, KŠRG Šiška is pleased to invite you to participate in the 13th Slovenian Challenge tournament, taking place in Ljubljana, Slovenia on 5 November 2011. This tournament has a more then ten years long tradition and since the beginning it is confirmed as an FIG tournament. In the past we were privileged to host excellent gymnasts from all over the world, among them also the best ones. In 2007 the Slovenian Challenge tournament was recognized as a World Cup Competition and then all Worlds’ best gymnasts were present! Many champions are invited to come to Slovenia also this year. Schedule: Friday 4.11.2011 - arrival of delegations - trainings Saturday 5.11.2011 - Slovenian Challenge tournament (girls, pre-juniors, juniors, seniors) - banquet dinner Sunday 6.11.2011 - departure of delegations Venue: Competition hall, High School Šentvid (Gimnazija Šentvid) Ob zdravstvenem domu 3 Ljubljana- Šentvid, Slovenia Delegation may consist of: - max. 4 gymnasts in different categories - 1 coach - 1 judge (for FIG competition seniors and juniors international brevet is required) Categories Girls: - born in 2000 and younger - 2 exercises (1 without apparatus + 1 by choice) - Rules: D1= max. 6,00, 8 difficulties D2= max. 10,00 A= max.10,00 E= max. 10,00 Pre-juniors: - born 1998-1999 - 2 exercises (1 ball + 1 by choice) - FIG Code rules for juniors Juniors: - born 1996-1997 - 4 exercises (hoop, ball, clubs, ribbon) - FIG Code rules for juniors Seniors: - born 1995 and older - 4 exercises (hoop, ball, clubs, ribbon) - FIG Code rules for seniors Expenses for each delegation: - Starting fee: 35 ? per gymnasts - The accommodation cost: 50 ? per person per night - The organizer will cover the transportation to hotel from the airport Ljubljana or train station. - Each delegation will pay for their traveling expenses. Do not forget!!! All countries that need visas for entering Slovenia must apply for one at the Slovenian consulate in your country as soon as possible. Upon request, we can send you a nominative invitation to the competition which you need for the visa application. Application deadlines: Preliminary Registration: 16 September 2011 Nominative Registration: 07 October 2011 Travel details date: 07 October 2011 Official papers for judging (fiche): 21 October 2011 You may send the applications to: Klub za športno ritmično gimnastiko Šiška Ulica bratov Učakar 128 1000 Ljubljana Slovenia Mail: krg.siska@gmail.com Tel: +386 40 579 504 We are looking forward to see you in Slovenia! Ana Petrič Gabrijel Leskovec Technical Director President of OC


Angel: УТВЕРЖДАЮ Директор ООО «Новое поколение художественной гимнастики» Евсеева Е.В. ПОЛОЖЕНИЕ о проведении соревнований по художественной гимнастике.Открытое первенство Клубов России «Новое поколение» 1.Цели и задачи: турнир проводится с целью сформировать сборную команду «Клубов России» для выступления на Всероссийских соревнованиях «Юные гимнастки» который пройдет 12-17 октября в г.Казань; популяризации художественной гимнастики; налаживание и укрепление связей со специализированными центрами художественной гимнастики; выявление талантливых, перспективных гимнасток. 2.Сроки проведения турнира: 17-18 сентября 2011г. 3.Место проведения турнира: г. Звенигород ул. Московская д.47 СК «Звезда» 4.Руководство проведения турнира: ООО «Новое поколение художественной гимнастки» Директор турнира Максименко М.М. Главный судья соревнований Евсеева Е.В. 5.Участники соревнований: к соревнованиям допускаются гимнастки спортивных клубов, СДЮСШОР, ДЮСШ, следующих годов рождения: 2002 г.р., 2001 г.р., 2000 г.р. 1999 г.р. и 1998г.р. 6.Программа соревнований: 2002г.р.- упражнение б/п. + 2 вида на выбор 2001г.р.- упражнение б/п. + 3 вида на выбор 2000г.р.- упражнение б/п. + 3 вида на выбор 1999г.р. – по программе КМС 1998г.р.-по программе КМС 7.Награждение: победители и призеры соревнований в каждой возрастной категории награждаются с 1 по 3 место медалями, дипломами соответствующих степеней и ценными призами, с 4 по 6 место награждаются дипломами и ценными призами. 8.Финансирование: Все расходы по проведению соревнований: атрибутика соревнований, дипломы, медали, призы и подарки победителям и участникам соревнований, украшение спортивного зала, афиши, канцелярия, компьютерное обслуживание соревнований за счет средств, полученных от сбора стартовых взносов и привлеченных спонсоров. Предоставление зала, тех персонала, медицинское обеспечение, оборудования для соревнований СК «Звезда» Расходы, связанные с проездом, проживанием и питанием спортсменов, тренера и судьи производятся за счет командирующих организаций. Стартовый взнос 1500рублей. Проживание и 2-х разовое питание в сутки 1300рублей. Данное положение является официальным вызовом на соревнования. Заявки принимаются до 14 сентября 2011г. Принимаются заявки на судейство, убедительная руководства соревнований, каждой команде предоставить судью. Гимнастка обязана иметь при себе оригиналы свидетельства о рождении и страхового полиса. Заявка должна иметь визу врача на каждого участника о допуске к соревнованиям. Тел. для связи: +79086113131 Наталья Шаламова. e-mail : natalyashalamova@bk.ru

Angel: PGSE CUP 2011 5 th INTERNATIONAL RHYTMIC GYMNASTICS TOURNAMENT 29 October 2011 Budapest, Hungary Organizer PGSE 2006 e-mail: pgse2006@freemail.hu Location Budapest, Soroksári Sportcsarnok XXIII. Nyir utca 2. Accomodation Hotel Airport H-2220 Vecsés Lőrinci út 130/A Program Friday arrival of delegations Saturday competition Sunday Budapest sightseeing Monday departure of delegations Delegations: 3 gymnasts 1 coach, 1 judge Entry fee 30 Eur 40 Eur/plus gymnasts Accomodation 45 Eur/day including breakfast 55 Eur/plus person including breakfast 8 Eur/meals Transfer 10 Eur Sightseeing tour 30 Eur Banquet 9 Eur The Hungarian RG Federation sanctioned foreign participation to this RG tournament organized by PGSE 2006 Categories A B C 2005 free free free 2004 free free free 2003 free + hoop free free 2002 free + rope free + hoop free +hoop 2001 free + rope or ball free + rope free +hoop 2000 free +rope or hoop or ball free+ rope or ball free +rope 1999 hoop or ball rope or ball or ribbon rope or hoop or ball ribbon or club 2 of choice 2 of choice 1998 hoop + ball + rope+hoope + rope + ball ribbon or club ball or ribbon 1997 FIG hoop+ball + ball + ribbon ribbon or club 1996 FIG rope + ball + ribbon+ball or club ribbon or club

Angel: Rhythmic Gymnastics Tournament "The North Rainbow"-4 Kiriat Bialik, Israel. 22/12/2011 – 26/12/2011 I N V I T A T I O N Dear friends, We have the pleasure to invite you to take part in the tournament"The North Rainbow"-4 (Gymnastics club Kiriat Bialik, Israel). We are looking forward to meeting in Israel. This is tournament organized under the auspices of Municipality Kiriat Bialik from the 22/12/11 –26/12/11 It will be a great honor for us to have the opportunity to host the elite and the future of the rhythmic gymnastics. The regulations and the program of the tournament are as follows: Date and place: 22/12/11 –26/12/11 Kiriat Bialik, Israel. Delegation staff: 8 persons, 6 individual gymnasts + 1 coach and 1 judge. Requirements of the tournament: The program answers the requirements of FIG – competition. Financial status: All the costs are paid by the delegation (accommodation all inclusive for 1 person –30 euro per night) Participation: tax – 25 Euro per gymnast. Contact persons: Feldman Angela Tel: +972 052 2369817, +972 04 8712016, fax:+972 04 8702494 (For Angela Feldman) E-mail: angelafel@walla.com Program of the stay: 22/12/11 – arrival, accommodation, training 23/12/11 –– competition 24/12/11 –– competition, finals 25/12/11 - Tour (30 Euro) 26/12/11 - departure Categories: Seniors - 1994-1996 –2 apparatus : hope and ribbon to competition, ball and clubs to finals (12 elements, FIG) Juniors - 1996-1998 –2 apparatus: ball and clubs to competition, hope and ribbon to finals (10 elements, FIG) Pre juniors -2000 -1999 - 2 apparatus : clubs and hope to competition, rope and ball to finals (10 elements, FIG) Mini - 2001–2002 - 2 apparatus: without and ball to competition, hope to finals (10 elements, FIG) Hope - 2003 – 2005 - without + 1 apparatus by choice (10 elements, FIG) IMPORTANT! 1. Please bring 6 copies of FIG (D1+D2) from for each apparatus have to be submitted at the arrival. 2. All Gymnasts are welcome to participate in Gala program with performance on max 3 min. 3. Traveling expenses from Tel-Aviv to Kiriat Bialik and back for train are to be paid by participants (20 Euro)

Angel: 4th international tournament in rhythmic gymnastics ,,RONDO KUP 2011’’ Osijek, 18. – 20. 11. 2011. INVITATION Dear sport friends! We have the great pleasure to invite your club on our 4th international tournament in rhythmic gymnastics ,,RONDO KUP 2011’’. The competition will be held in Osijek, Croatia from 18.-20. 11. 2011. Invited countries: Austria, Belarus, Belgium, Bosnia andHerzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Germany, Greece, Hungary, Israel, Italy, Latvia, Montenegro, Poland, Romania,Russia, Serbia, Slovenia, Turkey, Ukraine. Schedule of tournament: Friday, 18. 11.2011. - Arrival of delegations - Training - Technical & judge meeting Saturday, 19. 11. 2011. - Competition - Banquet Sunday, 20. 11. 2011. - Departure of delegations Competition hall: Sport hall ,,ZRINJEVAC’’ Ulica Adama Reisnera 46a 31 000 Osijek, Croatia Delegation: 6 gymnasts (max. 1 in each category) 1 coach 1 qualified judge (obligatory). Start fee: 30 ? per each participating gymnast Accommodation: Accommodation and meals for 1 night stay is 35 ?per person. For each additional person, the amount of 40 ? shall be claimed for 1 night stay with meals. Transportation: Transfers from Zagreb, Budapest or Belgrade airport can be arrange with us, on your own cost. Transfers from bus, train station Osijek will be free of charge. Do not forget!!! All countries that need visas for entering Croatia must apply for one at the Croatian consulate in your country as soon as possible. Upon request, we can send you a nominative invitation to the competition which you need for the visa application. Application: Preliminary application till 30th September 2011. Definitive application till 20th October 2011. Please send us the forms for each routine or bring 6 copies with you on the tournament. You may send the application to the adress: KRŠG ,,RONDO'' OSIJEK Reisnerova 67, 31000 Osijek Croatia or by e-mail: krsgrondo@yahoo.com , barbarastojkovic@gmail.com Contact persons: Barbara Stojković (mobile phone: +385918908414) – English, Deutsch Branka Stojković (mobile phone: +385917918864) We are looking forward to see you in Osijek! KRŠG ,,RONDO'' OSIJEK CROATIA

Angel: Invitation The District Association of Rhythmic Gymnastics is pleased to invite you to Iasi on 25-27 of November 2011 to participate at our The 7th Edition of The International Competition „ G I N E T A S T O E N E S C U ” 2011 R E G U L A T I O N I. Intention  to popularize practicing rhythmic gymnastics, amongst children  to quicken the International Competitions activities amongst rhythmic gymnastics clubs  to propel new talents for the great performance sport  change experience II. Date and place o Between 25-26-27 of November 2011 at the Sports HALL Iasi – ROMANIA. III. The Organizers  The District Sport Direction Iasi;  The District Scolar Inspectorate Iasi;  District Association of Rhythmic Gymnastics;  Sponsors. IV. Participants and conditions At the 7th Edition of The International Competition „GINETA STOENESCU” 2011 will participate only the clubs invited by the organizers from: Ukraine (KIEV, ODESSA, IZMAIL, LVIV), Poland (LODZ), Germany (BREMEN), France (BELFORT), Bulgary (TARGOVISTE, SOFIA), Belgium (Opglabbeek), United States of America (DALLAS), Israel, Spain, Ungary, Moldova (CHISINAU) and others.  Each team can include following delegation: 5 gymnasts in different category, 1 judge, 1 coach. ACCOMMODATION: Hotel Sport*** 10 EUR per night/per person, 10 EUR meals per day (26, 27 NOV all day; 25 NOV– DINNER) The accommodation must be paid to the RG Club IASI upon arrival. ENTRY FEE: 10 ? per gymnast MUSIC: Music will be accepted on CD only, and back-up copies must be available. All music (clearly labelled with the name and apparatus) is to be handed in to the music table during the warm-up. ENSEMBLE TOURNAMENT • the clubs can participate to ensemble sections: juniors OR seniors; • the ensemble will be formed with 5 gymnastes, who will compete pursuant to the technical programme, aproved by F.I.G. (with choosable routines and without apparatus);  inscribed gymnastes for the individual tournament, can participate to the ensemble section  the clasiffication for the ensemble section wil be separately from the individual section FRIDAY,25.11.2011 - arrival of delegations, training, technical meeting SATURDAY,26.11.2011 - judge meeting,competition SUNDAY,27.11.2011 - competition, departure of delegations SEND the confirmation of your participation in the competition up to DEADLINE: 10 OCTOBER 2011 on the address: Clubul Sportiv Scolar „Anghel Saligny” Iasi, 700266 - IASI, Str. Bucium nr. 17, IASI – ROMANIA, TEL: 0040-(232)-27.24.39, mobile: 0040-(727)-87.90.15, FAX: 0040-(232)-23.23.50, e-mail: gineta.stoenescu@gmail.com, regarding the following aspects: - The person’s number and their name – gymnasts, coach, judge; - The routines for participants; - The approximated day and hour arrival; means of transport. GALA: For Laureate’s GALA we solicit that you should have a presentation with artistic moments (thematic dance, comic dance, dance from your country and zone or other moments). After all finals and before the prize ceremony, there will be a Gala. Gymnasts are welcome to present 1 (or ensemble) short exhibition. Due to the time limit we can accept several demonstrations (max. 5-10 min duration). Please let us know before October 30th if your gymnast would like to participate in the Gala programme. VI. Distinctions and prizes Individual tournament: - Competitors classifieds on 1st - Gold Medals, diplomas; - Competitors classifieds on 2nd and 3rd place – Silver and Bronze Medals; - Competitors classifieds on 4th, 5th, and 6th place - diplomas. Ensemble tournament: - The Winners - Gold, Silver, Bronze Medals and diplomas. The P R E S I D E N T , of Regulation Commision, prof. Catalina RADU

Angel: Open International/National Rhythmic Gymnastics Championship “London Cup 2011” ENGLAND 5-6th of November, 2011 INVITATION Dear Friends, We have a great pleasure, in inviting your club to participate in our Open International/National Rhythmic Gymnastics Championship “London Cup 2011” Organizers: London Sport Academy (BG Membership No: 1922018) Kristina Ondon Place of competition: Sarah Bonnell School Deanery Road Stratford E15 4 LP (postcode) LONDON Delegation: 1 coach and 1 qualified judge obligatory, unlimited number of gymnasts. Clubs who enter more than 5 gymnasts must provide 2 judges. If you don’t have qualified judge- charge £50 Accommodation: www.stratfordhotels.co.uk www.laterooms.com www.hiexpressstratford.co.uk www.ibishotel.com www.vikinghotel-london.co.uk Entries: £35 (UK pounds) per gymnast. Sheets: Must be submitted via email to londonsportacademy@yahoo.co.uk before 20 October 2011. Please, write category, Date of Birth, Country and Club Name on your sheets. Insurance: Organization is not responsible for any liability in case of accident; therefore all participants are advised to look for and provide adequate insurance cover. Transport from Airport to competition hall : Please inform us day and time and airport you are arriving at and we will send you travel details. Music/Cds: Please submit your music CDs on arrival for sorting. Visa: Please check in time if your delegation needs a visa for the entry to London, UK Technical Program *Category B (Kids who are training less then 10 hours a week) Age Apparatus Regulations Gymnasts born in Free routine 8 Dif 2004-2005 Gymnasts born in Free routine 8 Dif 2003 Gymnasts born in Free routine 8 Dif 2002 Gymnasts born in Free routine 8 Dif 2001 + one any Gymnasts born in Free routine 9 Dif 2000 + one any Gymnasts born in Free routine 9 Dif 1999 + one any Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1998 Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1997 Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1996 Gymnasts born in 3 any FIG 1995 or older *Category B ((Kids who are training more then 10 hours a week) Age Apparatus Regulations Gymnasts born in Free routine 9 Dif 2004-2005 Gymnasts born in Free routine 9 Dif 2003 Gymnasts born in Free routine 9 Dif 2002 Gymnasts born in Free routine 10 Dif 2001 + one any Gymnasts born in Free routine 10 Dif 2000 + one any Gymnasts born in Free routine 10 Dif 1999 + one any Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1998 Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1997 Gymnasts born in 2 any 10 Dif 1996 Gymnasts born in 3 any FIG 1995 or older Any questions, please contact us +447595744628 or +442085501447 londonsportacademy@yahoo.co.uk

Angel: RHYTHMIC GYMNASTICS 2nd INTERNATIONAL TOURNAMENT “VITRY CUP” N.VITRYCHENKO’s MEMORIAL BLANES - Spain, on September, 30th - on October, 02nd, 2011 Dear National Federations of gymnastics, members of FIG!Royal Federation of gymnastics of Spain, Federation of gymnastics of Catalonia, «CLUB VITRY GIMNASTICA RITMICA», mayoralty BLANES with the great pleasure invite your Federation to take part in the tournament devoted to memory of the outstanding coach of modern rhythmic gymnastics NINA VITRYCHENKO. 1. HOST ORGANIZATION CLUB VITRY GIMNASTICA RITMICA LLORET de MAR, GIRONA, ESPAÑA President of club ELENA VITRYCHENKO - Tel.: + 34 972 37 11 77, +34 634 530 090 - Fax: + 34 972 37 11 77 - e-mail: vitry@mail.ru, vitryclub@gmail.com - website: www.clubvitry-rg.fromru.com 2. ORGANIZING COMMITTEE CLUB VITRY GIMNASTICA RITMICA CIF: G17831611 Apartado de correos 370.17310 LLORET de MAR, GIRONA, ESPAÑA ELENA VITRYCHENKO - Tel.: + 34 972 37 11 77, +34 634 530 090 - Fax: + 34 972 37 11 77 - e-mail: vitry@mail.ru, vitryclub@gmail.com - website: www.clubvitry-rg.fromru.com FEDERACIO CATALANA de GIMNASTICA Passeig Olimpic, 17-19 (oficines) 08038 - Barcelona CIF: G08829020 - Tel.: +34 934 269 478 - Fax: +34 933 255 399 3. LOCATION BLANES, GIRONA, SPAIN 4. DATE on September, 30th - on October, 02nd, 2011 5. VENUE OF COMPETITIONS SPORTS COMPLEX BLANES THE CENTRAL ARENA: with one platform for competitions; with two platforms for warm-up and trainings 6. APPARATUS Individual exercises: hoop, ball, maces, ribbon. Group exercises (for Spanish teams only) 7. RULES AND INSTRUCTIONS Competition will be organized by rules of FIG, valid in 2011: J Statutes J Technical Regulations J Code of Points  JGeneral Judges Rules J Specific Judges’ Rules for Rhythmic Gymnastics J Medical Organization of the Official FIG Competitions J Doping Control Rules  JFIG Media Rules J FIG Apparatus Norms  JFIG Advertising and Publicity Rules J Regulations for Awards Ceremonies and subsequent decisions of the FIG Executive Committee INTERNATIONAL TRANSPORTATION For delegations which are in the world championship in Montpellier the transfer will be organized by bus Montpellier-Blanes. Cost – 20 Euros from one passenger. Duration of a trip – 3 hours. Transfers by bus Barcelona-Montpellier (4 hours, 30 Euros) and Blanes-Barcelona (1 hour, 10 Euros) are possible also. ACCOMMODATION 2. HOTEL "BLAUCEL" **** The price for the person in double room on a half board (breakfast/supper) - 28 euro/night. Discount for the third person in room of 50 %. Discount for the child of 0-11 years of 100 %. Discount for 4th child-50 %. Surcharge for a single-15 euros. 2. HOTEL "BLAUCEL" **** The price for the person in double room on a half board (breakfast/supper) - 28 euro/night. Discount for the third person in room of 50 %. Discount for the child of 0-11 years of 100 %. Discount for 4th child-50 %. Surcharge for a single-15 euros. BANK ACCOUNT INFORMATION TERRAMAR-TOUR Bank Details: CAJA MADRID Avda. JUST MARLES 30 17310 Lloret de Mar, Girona, España IBAN: ES11 2038 9943 9260 0005 6328 SWIFT: CAHMESMMXXX

Angel: Dear sport friends, It is a great pleasure to invite your delegation to participate on our 5th International Tournamentin Rhythmic Gymnastics - Ritam Cup 2011. This competition is registered by FIG under ID 5401. Invited countries: ARG, AUS, AUT, BEL, BLR, BUL, CAN, CRO, CYP, CZE, EGY, ESP, EST, FIN, FRA,GBR, GEO, GER, GRE, HUN, ITA, ISR, JPN, KAZ, LAT, LTU, MAS, MEX, NED, NOR, POL, POR, RSA,ROM, RUS, SLO, SUI, SVK, SWE, TPE, TUR, UKR, VEN, USA Venue: Sport Center Pinki Gradski park 2, Zemun 11000 Belgrade Delegations: Each team consists of 6 members, max. 2 gymnasts per category: - 1 coach - 1 judge - qualified (preferably FIG Brevet) - 4 gymnasts from which minimum 1 senior or junior gymnast * organizing club has the right to enter more than 2 gymnasts per category Start fee: 25 ? per each participating gymnast Medical Services: The organizing committee will provide the medical services. A doctor of medicine will be present during competitions. Accommodation: Accommodation and meals for 1 night stay is 35? per person. For each extra person, the amount of 45? shall be claimed for bed and breakfast per day. Payments should be made during the Technical meeting. Delegations will be accommodated in Hotel Rex, 37 Sarajevska str.Belgrade, Serbia www.HotelRex-Belgrade.com Transport: Organizer will provide and cover transport from Belgrade airport, train andbus station to Hotel Rex and back, and from hotel to Sport hall and back. Program: Friday, October 21st • Arrival • Training, Sport Center Pinki • Technical meeting for judges and coaches in Hotel REX Saturday October 22nd • Opening Ceremony • All around competition – Categories 2, 3, 4 and 5 • Organizer is covering lunch in the hall • Banquet Sunday October 23rd • Competition: Category 1 and Finals for Juniors and Seniors • Awarding Ceremony • Departure of delegations Monday October 24th • Departure of delegations Prize money: All-Around Cоmpetition Seniors Juniors 1. place - 300? 1. place - 150? 2. place - 200? 2. place - 100? 3. place - 100? 3. place - 50? Registration: Provisional Entry: September 1st 2011. Deadline & Nominative Entry: October 1st 2011. Organizer: Sport Club „Ritam“ Bulevar umetnosti 3 11070 Belgrade Mobil: +381-64-1105087; +381-63-318672; +381-65-3186722 E-mail: skritam@sbb.rs Due to organizational reasons, the 25 first foreign delegations (2 per country) returning their definitive subscription on time, will be entered into the competition. From each participating team, only one gymnast can participate in the Finals. Host club can have two gymnasts in the Finals. Please send us the FIG D2/D1 Form for each routine of your gymnasts till October 19th or bring a copy of each Form with you. Looking forward to see you in Belgrade, Milena Reljin Tatic General manager & Head Coach CATEGORIES Category 1 Girls born 2003. and younger Without Apparatus D1 = 3,50 (8 difficulties by choice) A = 10,00 E = 10,00 (min. 2 difficulties from all groups) Category 2 Girls born 2001. and younger Without Apparatus Apparatus by choice D1 = 6,00 (10 difficulties by choice) D1 = 6,00 (10 difficulties by choice) A = 10,00 D2 = 6,00 E = 10,00 A = 10,00 (min. 2 difficulties from all groups) E = 10,00 max. 1 risk Category 3 Girls born 2000. and 1999. 2 Apparatus by choice D1 = 7,00 (10 difficulties by choice) D2 = 8,00 A = 10,00 E = 10,00 max. 2 risk Category 4 Juniors 1998.-1997.-1996. According to FIG Rules 4 Apparatus and finals Category 5 Seniors 1995. and older According to FIG Rules 4 Apparatus and finals

Дарья К: а есть что нить на середину октября для детей 2004 и старше где нить в челябинске , екатеребурге и в казани

Mrs.Miracle: 4 - 6 ноября 2011 года, г.Ташкент (Узбекистан) Международный Турнир "Голубые купола" click here Приглашаются к участию гимнастки 2005-1997 г.р. Турнир будет проходить в зале, где недавно проводился этап Кубка мира по художественной гимнастике.

BaterFly: Angel пишет: Open International/National Rhythmic Gymnastics Championship “London Cup 2011” ENGLAND 5-6th of November, 2011 хочу в Лондон...

01ga: BaterFly пишет: хочу в Лондон... визу оформлять . Мучаемся((((((((((. По деньгам выходит накладненько(((((

barsy4ek: 01ga а вы собираетесь? я вот посчитала что это слишком...но больше всего оформление визы меня убило...мы в америку проше сделали чем здесь

Василиса: Если наши в прошлом году были на этих сориках... ... смешные сорики...

barsy4ek: Василиса в этом году разделили категории...ну и это конечно не для российской элиты

Василиса: Ага... те, значит... сорики... тады, девочки, кто из россиян визу для въезда в Соединённое Королевство сделает, тот и победит... в призёрах-то точняк будет... ...

Таня Sambayny: barsy4ek пишет: в этом году разделили категории. так интересно разделили, .Если приедут беларусы,россияне и укр.,то будет чемпионат СНД.

barsy4ek: Таня Sambayny а наверное так и будет....

01ga: Василиса пишет: кто из россиян визу для въезда в Соединённое Королевство сделает, тот и победит... Это точно! Убивает вопрос в анкете по поводу членства в террористических группировках! Мы собираемся больше на экскурсии, чем на сорики, для нас, как обычно, это повод совместить приятное с полезным (если визу дадут). Да и в языке попрактикуются чуточку. Неделя в Лондоне - аж завидно (я опять не еду(((((((, с классом каникулы провожу(((()). Весной собралась с классом в Китай - цены на путевки реальные, а осенью - по области) Интересно, а Китае бывают открытые турниры? Уж заодно!

barsy4ek: 01ga да мы тоже хотели больше на экскурсии, но я как представила эти документы то мне и расхотелось)))хотя меня туда звали, и даже дату я выбирала....а в китай это круто --мечта а не учитель0))

Василиса: 01ga barsy4ek , пора Вам, девочки, отправляться со своими воспитанниками в кругосветку... ... и мне к Вам надо присоединиться... будем по пути организовывать шоу на площадях-сорики по ХГ... и так зарабатывать на жизнь... мои средние дети - дочь и её друг, которые уже несколько лет путешествуют по свету - встречали таких россиян на своём пути... то ли в Европе, то ли в Африке... думаю, мы везде сможем собрать благодарных зрителей...

Василиса: 01ga пишет: Убивает вопрос в анкете по поводу членства в террористических группировках! ... вот терроризм, так терроризм...

01ga: Василиса пишет: и так зарабатывать на жизнь.. так вроде и тут не плохо кормят! Мы лучше съездим сами на такие шоу посмотрим!Василиса пишет: мои средние дети - дочь и её друг, которые уже несколько лет путешествуют по свету - встречали таких россиян на своём пути... то ли в Европе, то ли в Африке... Чудиков везде хватает! В метро дак таких артистов можно встретить(сами мы не местные)!

barsy4ek: Василиса легко...устроить шоу это без проблем..я уверенна такого у них на улице еще не было

Angel: «Утверждаю» Генеральный директор АУ СН ЦПСК «Химки» _______________ Ю.В. Андреева «___» _______________ 2011г. ПОЛОЖЕНИЕ О проведении открытого первенства АУ СН ЦПСК «Химки» по художественной гимнастике городского округа Химки, посвященные Всероссийскому дню гимнастки. 1. ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ  Популяризация художественной гимнастики в городском округе Химки;  Выявление лучших гимнасток, повышение спортивных разрядов;  Привлечение молодежи к занятиям спортом;  Обмен опытом. 2. ВРЕМЯ И МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ СОРЕВНОВАНИЙ  Соревнования проводятся 29-30 октября 2011 года по адресу: г.Химки ул.Чкалова д.4а СК «Родина».  Проезд: от станции метро Речной вокзал автобусом или маршрутным такси № 342 до остановки Школа № 5.  Начало соревнований в 10:00  Совещание судей 09:30 3. РУКОВОДСТВО ПРОВЕДЕНИЯ СОРЕВНОВАНИЙ  Общее руководство подготовкой и проведением соревнований возлагается на УСО ЦПСК «Химки».  Непосредственное проведение соревнований возлагается на главную судейскую коллегию.  Медицинское обеспечение возлагается на начальника отдела медицинского контроля Цхакая Л.И.  Обеспечение безопасности соревнований возлагается на зам. генерального директора по безопасности АУ СН ЦПСК «Химки» Вяткина Т.В.  Судейство соревнований осуществляется АУ СН ЦПСК «Химки» + 1 судья от каждой команды.  Главный судья соревнований – Кандаева Г.А. ( I категория )  Главный секретарь – Белоусова Н.М. ( I категория ) 4. УЧАСТНИКИ СОРЕВНОВАНИЙ  К участию в соревнованиях допускаются спортсменки, имеющие специальную подготовку и допуск врача;  Состав команды: 6 участниц, команда групповых упражнений ( 5 гимнасток + 1 запасная ), 1 тренер, 1 судья.  Каждая участница соревнований должна иметь качественную запись музыкального сопровождения своих упражнений, сделанную на CD-дисках. Гимнастки предоставляют в главную судейскую коллегию по 5 карточек «D». 5. ПРОГРАММА СОРЕВНОВАНИЙ  Соревнования проводятся в соответствии с действующими правилами соревнований федерации FIG и ЕВСК  Организаторы оставляют за собой право сократить программу соревнований, убрав один вид в возрастных категориях.  Индивидуальная программа: 2005 г.р. – Б.П. + 1 вид 2004 г.р. – Б.П. + 2 вида 2003 г.р. - Б.П. + 2 вида 2002 г.р. - Б.П. + 3 вида 2001 г.р. - Б.П. + 3 вида 2000 г.р.- Б.П. + 3 вида 1999 г.р.- 4 вида 1998 г.р.- 4 вида  Групповое упражнение: 1999 – 2000 г.р. – 2 упражнения с предметами.  Каждая команда может предоставить показательный номер от 2 до 3 мин. 6. ОПРЕДЕЛЕНИЕ И НАГРАЖДЕНИЕ ПОБЕДИТЕЛЕЙ  Победители и призеры в личном первенстве определяются по наибольшей сумме баллов в многоборье в каждой возрастной группе и награждаются грамотами, медалями и призами АУ СН ЦПСК «Химки»;  Участницы, занявшие 4-6 места награждаются грамотами и призами;  Все участницы соревнований награждаются памятными подарками АУ СН ЦПСК «Химки» 7. ПОРЯДОК И СРОКИ ПОДАЧИ ЗАЯВОК  Предварительные заявки на участие подаются в АУ СН ЦПСК «Химки» не позднее 10 октября 2011 года по E-mail: Kasper-duduka@mail.ru  Именные заявки, по установленной форме предоставляются в мандатную комиссию в день приезда по месту проведения соревнований (фамилия, имя участника, год рождения, разряд, мед. допуск);  Контактный телефон: Кандаева Галина Александровна 8-903-517-44-99 E-mail: Kasper-duduka@mail.ru 8. УСЛОВИЯ ПРИЕМА И РАЗМЕЩЕНИЯ  Расходы за счет командирующих организаций. ДАННОЕ ПОЛОЖЕНИЕ ЯВЛЯЕТСЯ ОФИЦИАЛЬНЫМ ВЫЗОВОМ НА СОРЕВНОВАНИЯ

Angel: СОГЛАСОВАНО УТВЕРЖДАЮ Директор ОГУ ДОД СДЮСШОР№3 г.Орла Президент федерации «____»______________2011 г. художественной гимнастики _________________А.Н. Мирошкин Орловской области «_____»______________2011 г. _____________________Б.Г. Люблинский П О Л О Ж Е Н И Е о проведении Всероссийских соревнований по художественной гимнастике FOTOSTARS-RUSSIA 2011 1. ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ - популяризация художественной гимнастики; - развитие и укрепление дружеских связей между городами России и странами СНГ; - повышение мастерства и выявление талантливых гимнасток; - обмен опытом работы между тренерами и судьями; - популяризация спортивной фотографии в художественной гимнастике. 2. ВРЕМЯ И МЕСТО ПРОВЕДЕНИЯ Соревнования проводятся с 21 октября по 23 октября 2011 года в г. Орле в спортивном зале ОГУ «Центральный стадион» (ул. Тургенева, 55). Проезд от железнодорожного вокзала троллейбусом № 3, маршрутным такси №№ 15,60. День приезда и опробования 21 октября. Совещание судей и представителей в 18.00 час. в день приезда. 3. РУКОВОДСТВО ПРОВЕДЕНИЕМ СОРЕВНОВАНИЙ Общее руководство подготовкой и проведением соревнований осуществляют федерация художественной гимнастике Орловской области, СДЮСШОР№3 г.Орла. Непосредственное проведение соревнований возлагается на главную судейскую коллегию. 4. ПРОГРАММА СОРЕВНОВАНИЙ К участию в соревнованиях допускаются гимнастки , имеющие допуск врача, согласно поданных заявок. Соревнования проводятся по действующим правилам ФИЖ и ВФХГ. Группа А  1996 г.р. и старше – программа МС;  1997-1999 гг.р. – программа КМС;  2000 г.р. – программа I разряда – б/п + 3 вида на выбор;  2001 г.р. – программа II разряда – б/п + 2 вида на выбор ;  2002 г.р. – программа II разряда – б/п + 2 вида на выбор ;  2003 г.р. – программа III разряда – б/п + 2 вида на выбор ;  2004 г.р. – программа III разряда – б/п , + 1 вид на выбор ;  2005 г.р. и моложе программа 1 юн. разряда– б/п . Группа Б  2000 г.р. – программа I разряда – б/п + 2 вида на выбор;  2001 г.р. – программа II разряда – б/п + 1 вида на выбор ;  2002 г.р. – программа II разряда – б/п + 1 вида на выбор ;  2003 г.р. – программа III разряда – б/п + 1 вида на выбор ;  2004 г.р. – программа III разряда – б/п. 5. УСЛОВИЯ ОПРЕДЕЛЕНИЯ ПОБЕДИТЕЛЕЙ Соревнования проводятся по действующим правилам FIG. Личное первенство разыгрывается по многоборью и определяется по наибольшей сумме баллов. 6. НАГРАЖДЕНИЕ ПОБЕДИТЕЛЕЙ Участницы, занявшие 1-3 места в многоборье в каждой возрастной группе, награждаются кубками, медалями и грамотами. Участницы, занявшие 4-5 места награждаются памятными призами. Учредителями турнира учрежден приз в номинации «FOTOSTARS-RUSSIA» 2011 в каждой возрастной группе. Победительница в номинации награждается грамотой и ценным призом. Тренеры победительниц соревнований в каждой возрастной группе награждаются памятными подарками. По окончанию соревнований все участницы турнира, примут участие в конкурсе народного голосования на сайте www.fotostars-russia.ru 7. ОБЕСПЕЧЕНИЕ БЕЗОПАСНОСТИ УЧАСТНИКОВ И ЗРИТЕЛЕЙ Соревнования проводятся в спортивном зале ОГУ «Центральный стадион», отвечающем требованиям Положения о мерах по обеспечению общественного порядка и безопасности, эвакуации и оповещения участников и зрителей при проведении массовых спортивных мероприятий, а также при наличии актов готовности спортивного сооружения к проведению спортивных мероприятий. 8. ФИНАНСИРОВАНИЕ Расходы, связанные с участием в данных соревнованиях (проезд, проживание и питание) за счет командирующих организаций. Стартовый взнос - 1500 руб. Проживание от 550 до 900 руб./сутки. Все расходы, связанные с организацией и проведением соревнований, награждением победителей и призеров соревнований за счет привлеченных средств. 9. ЗАЯВКИ Предварительные заявки на участие в соревнованиях принимаются до 10 октября 2011 г. Настоящее положение является официальным вызовом на соревнования.

Angel: УТВЕРЖДАЮ Директор ООО «Новое поколение художественной гимнастики» Евсеева Е.В. ПОЛОЖЕНИЕ о проведении турнира по художественной гимнастики «Paola Reina Cup» 1.Цели и задачи: турнир проводится с целью популяризации художественной гимнастики; налаживание и укрепление связей со специализированными центрами художественной гимнастики; выявление талантливых, перспективных гимнасток. 2.Сроки проведения турнира: 22-23 октября 2011 года. 3.Место проведения турнира: г.Москва, ул. Новочеремушкинская д. 64 корп. 1 4.Руководство проведения турнира: ООО «Новое поколение художественной гимнастки» Директор турнира Сиротина Е.С. Главный судья соревнований Евсеева Е.В. 5.Участники соревнований: к соревнованиям допускаются гимнастки СДЮСШОР, ДЮСШ, спортивных клубов следующих годов рождения: 2005г.р., 2004г.р., 2003 г.р., 2002 г.р., 2001 г.р., 2000 г.р. и 1999 г.р. 6.Программа соревнований: 2005г.р.- упражнение б/п (10 гр.тр.) 2004г.р. – упражнение б/п (10 гр.тр.) 2003г.р. - упражнение б/п + упражнение с предметом (10 гр.тр.) 2002г.р.- упражнение б/п + 2упражнение с предметом (на выбор) (12+10 гр.тр.) 2001г.р.- упражнение б/п +3 упражнение с предметом (на выбор) (12+10 гр.тр.) 2000г.р.- упражнение б/п + 3упражнение с предметом (на выбор) (12+10 гр.тр.) 1999г.р – 4 упражнения с предметом на выбор (10 гр.тр.) *Организаторы оставляют за собой право сократить указанную программу согласно регламенту соревнований. 7.Награждение: победители и призеры соревнований в каждой возрастной категории награждаются с 1 по 3 место кубками, медалями, дипломами соответствующих степеней и ценными призами, с 4 по 6 место награждаются дипломами и ценными призами. 8.Финансирование: стартовый взнос 1500 рублей. *Данные стартовые взносы идут на погашение расходов по организации и проведению соревнований. Заявки на судейство необходимо подать каждой команде.. Заявки принимаются до 17 октября 2011года. Гимнастка обязана иметь при себе оригиналы свидетельства о рождении и страхового полиса. Заявка должна иметь визу врача на каждого участника о допуске к соревнованиям. Данное положение является официальным приглашением на турнир.



полная версия страницы